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July 20, 2022に

プライバシーポリシー

最終更新日: 2022 年 7 月 12 日

当社のコミュニティに参加いただきありがとうございます。 career.io 、当社の子会社および関連サイトでは、お客様の個人情報を保護し、お客様のプライバシーを尊重することを約束します。 このプライバシー ポリシー (以下、「本ポリシー」といいます。) は、お客様が、career.io サイトや、career.io に関連またはリンクしている他のウェブサイト、モバイル サイト、あるいはモバイル アプリケーション (総称して「本プラットフォーム」といいます。) にアクセスし、または使用する際、Talent, Inc. 、その子会社および関連会社 (以下、総称して「当社」といいます。) によって、どのような個人情報が収集され、使用されるかについて説明しています。 本ポリシーおよび本ポリシーで言及されているその他の文書は、当社の本プラットフォームおよび関連するサービス、販売、マーケティング、もしくはイベントを通じて収集されたすべての個人情報に適用されます。

個人情報とは、識別された、または識別可能な自然人に関するあらゆる情報をいいます。 メールアドレス、電話番号、郵送先住所、支払いカード情報、口座番号、政府発行の識別番号などを含みます。この他、個人情報とみなされる多くの情報を含みます。

当社は世界中で事業を行っているため、個人情報の使用および販売、ならびに当社からのどのような通信を受信するかに関しては、現地の法令を適用します。 本ポリシーでは、一般的な当社の収集および利用慣行について説明していますが、当社の慣行およびお客様の権利に関して、より具体的な情報を提供する、お住まいの地域に応じた下記の特定の通知についてご確認ください。

本ポリシーは重要です。時間をかけて注意深くお読みください。 本ポリシーに同意できない条件がある場合は、本プラットフォームと当社のサービスの利用を直ちに中止してください。 当社によるお客様の情報収集または利用に関して、ご質問や懸念事項がある場合は、[email protected] までご連絡ください。

A. どのような個人情報を収集しますか?

1.お客様が当社に開示する個人情報

本プラットフォームの利用登録をする場合、当社もしくは当社の製品およびサービスに関する情報を得ようとする場合、本プラットフォームでの活動に参加する場合、または当社に連絡する場合、お客様が自ら提供する個人情報を収集します。

当社が収集する個人情報は、当社および本プラットフォームとのやり取りの状況、お客様のなされた選択、ならびに利用する製品および機能によって異なります。 当社が収集する個人情報には、次のものが含まれます:

名前と連絡先の情報。 当社は、お客様の氏名、メール アドレス、郵送先住所、電話番号、およびその他の連絡先の情報を収集します。

認証情報。 認証およびアカウントアクセスに使用されるユーザー名、パスワード、パスワード ヒント、ならびにその他のセキュリティ情報を収集します。

雇用、履歴書、CVおよびその他の職業に関する情報。 当社は、本プラットフォームに関連してお客様が当社に提出する、または当社にアクセスを提供する雇用、履歴書(エントリーシート)、CVおよびその他の職業に関する情報を収集します。

決済情報。 決済手段の番号 (クレジット カード番号など) 、および決済手段に関連付けられているセキュリティ コードなど、購入の際に支払いを処理するために必要な情報を収集します。 すべての決済情報は、第三者の決済処理業者によって保存されます。お客様は、第三者決済処理業者のプライバシー ポリシーを確認し、質問がある場合は決済処理業者に直接お問い合わせください。

ソーシャル メディアのログイン 情報。Facebook、Twitter、その他のソーシャル メディア アカウントなどのアカウント情報を使用して登録するオプションを提供します。 この方法で登録することを選択した場合、「ソーシャルログインの処理方法」セクションに記載されている情報を収集します。

お客様が当社に提供するすべての個人情報は、事実に合致し、完全かつ正確でなければなりません。個人情報に変更があった場合は当社に通知していただきますようお願いします。

2.自動収集される情報

お客様が本プラットフォームにアクセス、利用、または閲覧することにより、特定の情報が自動的に収集されます。 当該情報は、特定の身元 (名前や連絡先情報など) を明らかにするものではありませんが、IP アドレス、ブラウザーおよびデバイスの特性、オペレーティングシステム、言語設定、参照元 URL、デバイス名、国、所在地、プラットフォーム使用の方法および時間に関する情報、ならびにその他の技術情報などのデバイスおよび使用の情報が含まれる場合があります。
当該情報は主に、本プラットフォームのセキュリティと運用を維持するため、および内部分析と報告の目的で使用されます。

多くの企業と同様に、当社も Cookie およびこれに類する技術を通じて情報を収集します。 当該情報には、当社の本プラットフォームにアクセスする前にアクセスした URL、特定のページに費やした時間、当社の本プラットフォームを閲覧する方法が含まれる場合があります。 Cookie の利用方法の詳細については、Cookie ポリシーを参照してください。

3.その他のソースから収集されたデータ

当社とその関連会社は、通常、お客様にサービスを提供できるように、個人情報を相互に共有します。 また、公開データベース、共同マーケティング パートナー、ソーシャル メディア プラットフォーム (Facebook など)、およびその他の第三者から、お客様に関する情報を取得する場合があります。

その他の情報源から当社が受け取る情報の例示として、ソーシャル メディアのプロフィール情報 (名前、性別、誕生日、電子メール、現在の都市、州、国、連絡先のユーザー ID 番号、プロフィール写真の URL、その他お客様が公表している情報)、 ならびにペイドリスティング (スポンサーリンクなど) を含む、マーケティングリード、検索結果およびリンクが挙げられます。 例えば、第三者のマーケティング パートナーサイトのいずれかを通じて職歴に関するフィードバックを取得した場合、連絡先情報と職歴が当社に送信されます。

B. 未成年者からデータを収集しますか?

当社の本プラットフォームは未成年者を対象としておらず、18 歳未満の者から個人情報を収集することはありません。したがって、保護者または未成年後見人が未成年者のオンラインでの行動に介入して、未成年者の個人情報が保護者の同意なく収集されるのを防止することをお勧めします。お子様に関する個人情報が、誤って当社に収集されたと思われる場合は、[email protected] までご連絡ください。この情報は速やかに削除または匿名化します。

C. 個人情報をどのように使用しますか?

当社は、本プラットフォームを通じて収集した個人情報を、以下に説明するさまざまな事業目的で使用します。当社は、お客様との契約を締結し、または履行するため、お客様の同意を得て、法的義務を遵守し、当社の正当な事業上の利益における信頼に基づき、当該事業目的でお客様の個人情報を処理します。収集または受信した情報は、次の目的で使用します:

アカウント作成とログオンプロセスを容易にすること。お客様が提供した情報を使用して、アカウントを作成します。アカウントを第三者のアカウント (Google や Facebook のアカウントなど) にリンクすることを選択した場合、アカウント作成とログオンプロセスを容易にするために、第三者から収集することを許可した当該情報を使用します。詳細については、下記のセクション「ソーシャル ログインの処理方法」を参照してください。

管理情報をお客様に送信すること。当社は、お客様の個人情報を使用して、お客様が購入した製品もしくはサービスに関する情報、または当社の使用規約、条件、および本ポリシーの変更に関する情報を送信する場合があります。 サービスの注文を履行および管理をすること。当社は、お客様の情報を使用して、サービスの注文、サブスクリプション、および決済の履行および管理をし、本プラットフォーム上で提供されるサービスに関する問題に対処する場合があります。

お客様の推奨意見を投稿すること。 個人情報を含む推奨意見を本プラットフォームに投稿します。 推奨意見を投稿する前に、お客様の名前と推奨意見を使用することに同意していただきます。 推奨意見の更新または削除を希望する場合は、氏名、お客様の所在地、連絡先情報を記載の上、[email protected] までご連絡ください。

マーケティングおよびプロモーションに関する情報を送信すること。 当社または当社の第三者マーケティングパートナーは、お客様のマーケティングの好みに応じて、当社のマーケティング目的で、お客様の個人情報を使用する場合があります。 当該情報には、新しい製品、サービス、または機能に関する情報が含まれます。 当社のマーケティング メールはいつでもオプトアウトできます (下記の「個人情報に関してどのような権利が保障されますか?」のセクションを参照してください)。

ターゲットを絞った広告をお客様に配信すること。 当社は、お客様の興味または所在地に合わせたコンテンツおよび広告を開発し、および表示するため (同様の事業を行う第三者と協同して行う場合を含む。) 、ならびにその有効性を測定するために、お客様の情報を使用する場合があります。

フィードバックをリクエストすること。 当社は、当社の製品およびサービスを改善し、ユーザーにより良いサービスを提供するため、追加の製品およびサービスを開発できるように、フィードバックをお願いし、当社の本プラットフォーム利用について、お客様の情報を使用してお客様に連絡する場合があります。

当社の製品およびサービスを開発すること。当社は、既存の製品およびサービスをさらに開発し、ならびに新製品およびサービスを開発するために、お客様の情報を使用する場合があります。

本プラットフォーム、当社、その他の者を保護すること。 当社は、本プラットフォームを安全かつ確実に保ち (詐欺の監視と防止など)、他者を危害や悪用から保護するための取り組みの一環として、お客様の情報を使用する場合があります。

当社の利用規約、条件、および本ポリシーを遵守すること。当社は、お客様の情報を使用して、お客様および他の者が当社の利用規約、条件、および本ポリシーを遵守していることを確認する場合があります。これには、適切であると当社が判断した場合にお客様の情報を法執行機関に提供すること、ならびに当社が提起した、または当社に対して提起した法的手続に関連してお客様の情報を使用することが含まれます。

法的な請求に従い、適用法を遵守すること。 呼出状、証拠開示請求、またはその他の法的な請求を受けた場合、お客様の情報を確認および評価し、当該請求に応じてお客様の情報を提供すべき場合があります。 また、適用される法令を遵守するために、必要に応じてお客様の情報を使用すべき場合もあります。

その他の事業目的。 データ分析、使用傾向の特定、プロモーション キャンペーンの有効性の判断、本プラットフォーム、製品、サービス、およびユーザー エクスペリエンスの評価と改善など、他のビジネス目的でユーザーの情報を使用する場合があります。

D. 個人情報は共有されますか?

はい、お客様の個人情報は Talent, Inc. とその関連会社および子会社の間で共有されます。さらに、上記の 1 つまたは複数の目的で、以下のカテゴリの第三者 サービス プロバイダーおよびマーケティング パートナーとお客様の個人情報を共有する場合があります。

*広告、ダイレクト マーケティング、リード ジェネレーション プロバイダー *チャット サービス プロバイダー *コンテンツ最適化サービス プロバイダー *請求書および課金サービス プロバイダー *アクセスを許可するソーシャル メディア企業 *ソーシャル メディア サイトの広告 *職歴を解析して求人票と照合するソフトウェア サービス プロバイダー *ターゲットを絞った広告プラットフォーム *ウェブサイトおよびアプリケーション分析プロバイダー *ウェブサイト ホスティング プロバイダー *ウェブサイトのテストおよび最適化サービス プロバイダー

加えて、必要または適切であると当社が判断した場合、当社はお客様の情報を次の機関と共有する場合があります:法執行機関; 政府機関または規制当局; 裁判所; 当該情報が応答する呼出または法的な請求が提出された法的手続きの当事者。当該状況において、当社は、開示の理由に関連する情報のみを開示し、合理的に可能な範囲で当該情報のプライバシーを保護するために適切に努めます。

最後に、当社は、合併、会社資産の売却、資金調達、または当社事業の全部または一部の別の会社への買収に関連して、またはその交渉中に、お客様の情報を共有または転送する場合があります。

情報を収集または保存するために、Cookie および同様の追跡技術 (ウェブ ビーコン、ピクセルなど) を使用する場合があります。 当社がそのような技術をどのように使用するか、および特定の Cookie を拒否もしくは無効にする方法に関する具体的な情報は、当社の Cookie ポリシーに記載されています。

F. ソーシャル ログインはどのように処理されますか?

当社の ウェブ サイトまたはモバイル アプリケーションの 1 つであるプラットフォームでは、第三者のソーシャル メディア アカウントの詳細 (Facebook や Twitter のログインなど) を使用して登録およびログインする機能が提供される場合があります。これを行うことを選択した場合、当社はソーシャル メディア会社からお客様に関する特定のプロファイル情報を受け取ります。当社が受け取るプロフィール情報は、ソーシャル メディア プロバイダーによって異なる場合がありますが、多くの場合、お客様の名前、電子メール アドレス、友達リスト、プロフィール写真、およびお客様が公開しているその他の情報が含まれます。

当社は、受け取った情報を、本ポリシーに記載されている目的のために使用します。この情報に関するお客様の権利の詳細については、下記の「個人情報に関してどのような権利が保障されますか?」のセクションを参照してください。

当社は、ソーシャル メディア会社によるお客様の個人情報のその他の使用を管理しておらず、責任を負いません。ソーシャル メディア会社のプライバシー ポリシーを確認して、どのように個人情報を収集、使用、共有するか、ならびにソーシャル メディアサイト上およびアプリケーションでプライバシー設定について理解することをお勧めします。

G. お客様の情報はどのくらいの期間保管されますか?

当社は、法律 (税金、会計、またはその他の法的要件など) により長い保管期間が要求または許可されている場合を除き、本ポリシーに記載されている目的に必要な期間に限り、お客様の個人情報を保管します。 お客様の個人情報を処理する継続的な正当な業務上の必要性がない場合、当社は、当該情報を削除または匿名化します。

H. 情報を安全に保つにはどうすればよいですか?

当社は、収集、受信、使用、または保存をする個人情報のセキュリティを保護するために設計された適切な技術的および組織的なセキュリティ対策を実施しています。 ただし、インターネット自体が 100% 安全であることを保証するものではありません。 当社はお客様の個人情報を保護するために最善を尽くしますが、本プラットフォームでの個人情報の送受信はお客様の責任で行ってください。 お客様は、安全な環境内でのみ、本プラットフォームにアクセスしてください。 アカウントが侵害されたと思われる場合、または何らかのデータ侵害が疑われる場合は、[email protected] までご連絡ください。

I. 個人情報に関してどのような権利が保障されますか?

本セクションで説明する権利は、すべてのユーザーに適用されます。 上記のとおり、お客様が特定の州または国に居住している場合、適用法により必要とされる追加の権利が付与される場合があります。 お客様固有の権利の詳細については、これらの地域に固有の通知をご覧ください:

アカウント情報

お客様が、アカウント情報が正確かつ最新であるかを確認するため、アカウント情報を確認または変更したい場合は、ユーザー アカウントにログインし、必要に応じて情報を更新してください。 サブスクリプションまたはアカウントを終了すると、アカウントが無効になります。 ただし、当社または本プラットフォーム上で作成されたすべての履歴書のコピーは保持され、詐欺の防止、問題のトラブルシューティング、調査の支援、使用規約の施行、または適用される法律 要件の順守のために、一部の追加情報がファイルに保持される場合があります。 これらの目的に必要なデータのみを保持するように最小限に抑えます。

メールマーケティングのオプトアウト

当社が送信する電子メールの登録解除リンクをクリックすると、いつでもマーケティング電子メール リストの登録を解除できます。 マーケティング メールをオプトアウトした場合でも、アカウントの管理と使用に必要なサービス関連のメールを送信する場合があります。

J. 本ポリシーを更新しますか?

当社は、本ポリシーを随時更新する場合があります。 更新されたバージョンは「最終更新日」の日付で示され、更新されたバージョンはアクセス可能になるとすぐに有効になります。 お客様の情報がどのように使用されているかを常に把握するために、掲載されている本ポリシーを頻繁に確認することをお勧めします。

K. 本ポリシーについてどのように連絡すればよいですか?

本ポリシーについて質問または意見がある場合、[email protected] 宛てに電子メールでデータ保護責任者 (DPO) に連絡していただきますようお願いします。

欧州経済圏居住者の通知

We offer our Platform and services within the European Union and therefore the General Data Protection Regulation (“GDPR”) applies. This notice applies to you if you are resident in the European Economic Area (“EEA”: the countries of the European Union as well as Norway, Liechtenstein and Iceland) (“GDPR notice”).

Therefore, if you are located in the EEA, the general considerations in the Policy and the considerations specifically set out in this GDPR notice will apply. If there is a conflict between the Policy and the GDPR notice and this GDPR notice applies to you, then the GDPR notice will prevail. Unless otherwise specified, definitions in this EU Supplemental Terms will have the same meaning as the definitions used in the Terms of Use.

If you have any questions or concerns about our collection or use of your information, please contact us at [email protected].

Processors And International Data Transfers

Insofar as third parties process your personal data on our behalf, they do so as processors as defined in the GDPR. In these cases, we are the data controller, as we determine the purposes and means of data processing. We will only engage processors who adequately implement appropriate technical and organisational measures and who guarantee the protection of your rights. In order to ensure this, we enter into data processing agreements with our processors. This is compulsory under the GDPR. The data processing agreement regulates, among other things, data security, confidentiality and your rights. If your personal data are transferred to ‘third countries’ – i.e., countries outside the EEA – we will only do so if the third country offers an adequate level of protection. In some countries outside the EEA – please, check here – your personal data are sufficiently protected in accordance with European data protection laws and regulations. If this is not the case, we provide appropriate safeguards to ensure adequate data protection. For example, by using the most recent standard contractual clauses as approved by the European Commission and by implementing additional safeguards. If no appropriate safeguards are in place, we will only transfer your personal data if a legal exception applies. An example of a legal exception is explicit consent.

When And How Do We Request Consent?

1. Collecting and sharing your personal data

As set out in the Policy, we may collect your personal data from other sources and we may share your personal data with affiliated companies, group companies and subsidiaries, third-party services providers and marketing partners. In these cases and to the extent that the receiving party is not a processor on our behalf, we will only collect or share your personal data if we have obtained your consent. This consent is obtained for example via a consent banner or a cookie banner depending on the receiving party.

2. Marketing purposes

We will not use your electronic contact details for marketing purposes, unless you are our customer or meet another exception under the applicable telecommunications laws. As mentioned in the Policy, you can unsubscribe from our marketing email list at any time by clicking on the unsubscribe link in the emails that we send (this is also called ‘OPT OUT’). If you are not our existing customer, we will ask for your consent to send direct marketing messages (this is also called ‘OPT IN’). For the underlying processing of your personal data for marketing purposes, we may process your personal data on the basis of our legitimate interest, except when your interests or your fundamental rights and freedoms outweigh our interests. This legal basis is referred to below as ‘legitimate interest’.

3. Special categories of personal data

Our Platform does not intend to collect special categories of personal data, such as personal data revealing racial or ethnic origin, political opinions, religious or philosophical beliefs. However, we cannot fully guarantee that we will not collect such data if you provide it to us (for example, in your resume). We will not use it for purposes other than creating your resume. Additional Privacy Rights If you are a resident of the EEA, you may invoke a number of privacy rights additional to those mentioned in the Policy, which are the right to review or change the information in your account to make sure it is accurate and up-to-date. The additional rights include: Right to Erasure. You generally have a right to erasure; however, we may not always erase your personal data because sometimes the processing is still necessary: for example, for complying with statutory obligations or for lodging, exercising or substantiating legal claims. Therefore, we will weigh your interest in having your personal data erased against the necessity of maintaining the personal data for other legitimate interests. Regarding the deactivation of your account we refer to the information mentioned in the Policy. Right to Restriction of Processing. Under certain circumstances, you may have us restrict the processing of your personal data. For example, if the accuracy of your personal data are contested.

Notification of Rectification, Deletion or Restriction. Unless it is impossible or involves a disproportionate effort, we will inform the recipients of your personal data about rectification, deletion or restriction of processing. Right to Data Portability. Under certain circumstances, you may request us to transfer your personal data to another party. Right of Objection. Furthermore, under certain circumstances you may object to the processing of your personal data by us (or third parties engaged by us). For example, you may object to the use of your personal data for marketing purposes. Right to Withdraw Consent. If we have requested your consent for data processing, you have the right to withdraw your consent at any time. The withdrawal of consent will not affect the lawfulness of the processing prior to the withdrawal. Right of Complaint. If you believe that the processing of your personal data violates applicable laws and regulations, please contact us at [insert email]. We will always try to find a solution together. Should this not be possible, you can lodge a complaint with the Dutch Data Protection Authority, or any other competent authority in the European Union, or to take legal action.

How to exercise these rights and what we may need from you?

You can submit your request(s) for exercising these rights to us at [insert email], please provide your name, telephone number, and type of request. To protect your privacy and security, we will take reasonable steps to verify your identity before responding to your request(s). Only you or someone legally authorized to act on your behalf may make a verifiable request related to your personal data. For example, if you make a request, we will ask you to confirm your name, email address, and/or other information we in our records to verify your identity. This is a security measure to ensure that personal data are not disclosed to someone who has no right to receive it. We will respond to your request as soon as possible, and no later than one month from receipt of your request. In doing so, we will also assess whether, and if so to what extent, we can or must comply with your request under the law. If a longer period of up to two months is needed, we will inform you within one month of receipt of the request. The submission and processing of your request is free of charge, unless your request is manifestly unfounded or excessive, in particular because of a repetitive character.

Representative In The EEA

If you have questions or comments about this GDPR notice, you may contact our Data Protection Officer (DPO) by email at [email protected] and our representative in the EEA, which is established in the Netherlands: Resume.io // Imkey B.V. [email protected]

米国居住者への通知

This Notice provides more information about specific disclosures and rights we provide to residents of the U.S. in accordance with U.S. law.

Categories of Information Collected In the 12 months preceding the Last Updated date of this Policy, we have collected or received the following categories of personal information (the “Category” information corresponds to the categories in the California Consumer Privacy Act).

欧州経済圏居住者の通知

We offer our Platform and services within the European Union and therefore the General Data Protection Regulation (“GDPR”) applies. This notice applies to you if you are resident in the European Economic Area (“EEA”: the countries of the European Union as well as Norway, Liechtenstein and Iceland) (“GDPR notice”).

Therefore, if you are located in the EEA, the general considerations in the Policy and the considerations specifically set out in this GDPR notice will apply. If there is a conflict between the Policy and the GDPR notice and this GDPR notice applies to you, then the GDPR notice will prevail. Unless otherwise specified, definitions in this EU Supplemental Terms will have the same meaning as the definitions used in the Terms of Use.

If you have any questions or concerns about our collection or use of your information, please contact us at [email protected].

Processors And International Data Transfers

Insofar as third parties process your personal data on our behalf, they do so as processors as defined in the GDPR. In these cases, we are the data controller, as we determine the purposes and means of data processing. We will only engage processors who adequately implement appropriate technical and organisational measures and who guarantee the protection of your rights. In order to ensure this, we enter into data processing agreements with our processors. This is compulsory under the GDPR. The data processing agreement regulates, among other things, data security, confidentiality and your rights. If your personal data are transferred to ‘third countries’ – i.e., countries outside the EEA – we will only do so if the third country offers an adequate level of protection. In some countries outside the EEA – please, check here – your personal data are sufficiently protected in accordance with European data protection laws and regulations. If this is not the case, we provide appropriate safeguards to ensure adequate data protection. For example, by using the most recent standard contractual clauses as approved by the European Commission and by implementing additional safeguards. If no appropriate safeguards are in place, we will only transfer your personal data if a legal exception applies. An example of a legal exception is explicit consent. When And How Do We Request Consent? 1. Collecting and sharing your personal data As set out in the Policy, we may collect your personal data from other sources and we may share your personal data with affiliated companies, group companies and subsidiaries, third-party services providers and marketing partners. In these cases and to the extent that the receiving party is not a processor on our behalf, we will only collect or share your personal data if we have obtained your consent. This consent is obtained for example via a consent banner or a cookie banner depending on the receiving party. 2. Marketing purposes We will not use your electronic contact details for marketing purposes, unless you are our customer or meet another exception under the applicable telecommunications laws. As mentioned in the Policy, you can unsubscribe from our marketing email list at any time by clicking on the unsubscribe link in the emails that we send (this is also called ‘OPT OUT’). If you are not our existing customer, we will ask for your consent to send direct marketing messages (this is also called ‘OPT IN’). For the underlying processing of your personal data for marketing purposes, we may process your personal data on the basis of our legitimate interest, except when your interests or your fundamental rights and freedoms outweigh our interests. This legal basis is referred to below as ‘legitimate interest’. 3. Special categories of personal data Our Platform does not intend to collect special categories of personal data, such as personal data revealing racial or ethnic origin, political opinions, religious or philosophical beliefs. However, we cannot fully guarantee that we will not collect such data if you provide it to us (for example, in your resume). We will not use it for purposes other than creating your resume. Additional Privacy Rights If you are a resident of the EEA, you may invoke a number of privacy rights additional to those mentioned in the Policy, which are the right to review or change the information in your account to make sure it is accurate and up-to-date. The additional rights include: Right to Erasure. You generally have a right to erasure; however, we may not always erase your personal data because sometimes the processing is still necessary: for example, for complying with statutory obligations or for lodging, exercising or substantiating legal claims. Therefore, we will weigh your interest in having your personal data erased against the necessity of maintaining the personal data for other legitimate interests. Regarding the deactivation of your account we refer to the information mentioned in the Policy. Right to Restriction of Processing. Under certain circumstances, you may have us restrict the processing of your personal data. For example, if the accuracy of your personal data are contested.

Notification of Rectification, Deletion or Restriction. Unless it is impossible or involves a disproportionate effort, we will inform the recipients of your personal data about rectification, deletion or restriction of processing. Right to Data Portability. Under certain circumstances, you may request us to transfer your personal data to another party. Right of Objection. Furthermore, under certain circumstances you may object to the processing of your personal data by us (or third parties engaged by us). For example, you may object to the use of your personal data for marketing purposes. Right to Withdraw Consent. If we have requested your consent for data processing, you have the right to withdraw your consent at any time. The withdrawal of consent will not affect the lawfulness of the processing prior to the withdrawal. Right of Complaint. If you believe that the processing of your personal data violates applicable laws and regulations, please contact us at [insert email]. We will always try to find a solution together. Should this not be possible, you can lodge a complaint with the Dutch Data Protection Authority, or any other competent authority in the European Union, or to take legal action. How to exercise these rights and what we may need from you? You can submit your request(s) for exercising these rights to us at [insert email], please provide your name, telephone number, and type of request. To protect your privacy and security, we will take reasonable steps to verify your identity before responding to your request(s). Only you or someone legally authorized to act on your behalf may make a verifiable request related to your personal data. For example, if you make a request, we will ask you to confirm your name, email address, and/or other information we in our records to verify your identity. This is a security measure to ensure that personal data are not disclosed to someone who has no right to receive it. We will respond to your request as soon as possible, and no later than one month from receipt of your request. In doing so, we will also assess whether, and if so to what extent, we can or must comply with your request under the law. If a longer period of up to two months is needed, we will inform you within one month of receipt of the request. The submission and processing of your request is free of charge, unless your request is manifestly unfounded or excessive, in particular because of a repetitive character. Representative In The EEA If you have questions or comments about this GDPR notice, you may contact our Data Protection Officer (DPO) by email at [email protected] and our representative in the EEA, which is established in the Netherlands: Resume.io // Imkey B.V. [email protected] ### 米国居住者への通知 This Notice provides more information about specific disclosures and rights we provide to residents of the U.S. in accordance with U.S. law. Categories of Information Collected In the 12 months preceding the Last Updated date of this Policy, we have collected or received the following categories of personal information (the “Category” information corresponds to the categories in the California Consumer Privacy Act).

Category Types of information collected Purpose of collection
A. Identifiers Name, mailing address, Internet Protocol (IP) address, email address. Account registration, fulfilling customer orders for our services, marketing our services, customer service
B. Personal information categories listed in the California Customer Records statute (Cal. Civ. Code § 1798.80(e)). Name, address, telephone number, education, employment, employment history, credit card number, debit card number. (Some personal information included in this category may overlap with other categories.) Account registration, Fulfilling customer orders for our services, Marketing our services, Customer service
C. Characteristics of protected classifications under California or federal law. Age (40 years or older), race, color, national origin, citizenship, physical or mental disability, sex (including gender, gender identity, gender expression, pregnancy or childbirth and related medical conditions), veteran or military status. Fulfilling customer orders for our services, Analytics and improvement of our services, Customer service
D. Commercial information. Records of products or services purchased. Account registration, Fulfilling customer orders for our services, Marketing our services, Customer service
E. Internet or other similar network activity. Browsing history, search history, information on a consumer’s interaction with a website, application, or advertisement. Web site optimization, marketing our services
F. Geolocation data Physical location or movements. Web site personalization, Marketing our services
G. Sensory data. Audio, visual, and electronic information.. Fulfilling customer orders for our services
H. Professional or employment-related information. Current or past job history or performance evaluations. Fulfilling customer orders for our services, marketing our services, Customer service, Analytics and improvement of our services
I. Education information that is not publicly available Education records such as education history and degrees achieved.. Fulfilling customer orders for our services, marketing our services, Customer service, Analytics and improvement of our services
J. Inferences drawn from other personal information. Profile about a consumer reflecting the consumer’s preferences, characteristics, psychological trends, predispositions, behavior, attitudes, intelligence, abilities, and aptitudes. Marketing our services, Analytics and improvement of our services

Categories of Information Disclosed

In the 12 months preceding the Last Updated date of this Notice, we have disclosed the following categories of personal information for a business purpose as described above:

  • Category A: Identifiers.
  • Category B: California Customer Records personal information categories.
  • Category C: Protected characteristics information.
  • Category D: Commercial information.
  • Category F: Internet or other similar network activity.
  • Category G: Geolocation data.
  • Category H: Sensory data.
  • Category I: Professional or employment-related information.
  • Category J: Education information.
  • Category K: Inferences drawn from other personal information.

Categories of Information “Sold”

We do not sell your personal data for a monetary fee; however, some U.S. privacy laws define a “sale” very broadly such that it may include our sharing of your personal data with certain third parties if we receive anything of value in return. In that regard, we share your personal data with certain third-party marketing partners and in exchange we receive the ability to market or offer our products and services through their websites and applications. This may be considered a “sale” under some laws. The personal data that may be shared or sold in this context is: your name; email address; other contact information; and information obtained through cookies about, for example, your location, the website that directed you to our Platform, how you navigate our sites, and what purchases you make.
Other than these third-party marketing partners, there are no other third parties to which we will sell your personal data.

Do-Not-Track Features

Many web browsers and some mobile operating systems and mobile applications include a “do-not-track” feature or setting you can activate to signal your privacy preference not to have data about your online browsing activities monitored and collected. No uniform technology standard for recognizing and implementing do-not-track signals has been finalized and, as such, we do not currently respond to do not track browser signals or any other mechanism that automatically communicates your choice not to be tracked online. We will update this Policy if that changes in the future.

Additional Privacy Rights

Right to Information.

Subject to certain limits, you may ask us to provide the following information for the 12-month period preceding your request: (1) The categories of personal information we collected about you; (2) The categories of sources from which the personal information was collected; (3) The business or commercial purpose for collecting the personal information; (4) The categories of third parties with whom we shared the personal information; (5) If we disclosed personal information for a business purpose, a list of the disclosures including the personal information categories that each category of recipient received; and (6) The specific pieces of personal information we collected about you. We do not provide these information rights for personal information that we obtain through a business-to-business (B2B) relationship.

Right to Delete

You also have the right to ask us to delete any personal information that we have collected about you, subject to certain limitations. We may deny your deletion request if the information is necessary for us or our service providers to, among other things, provide a service you requested, take actions reasonably anticipated in the context of our business relationship with you, perform a contract we have with you, detect and protect against security incidents or illegal activity, comply with a legal obligation, or exercise a right provided for by law.

Right to Opt Out of Sale.

You have the right to opt out of the sale of your personal information. You may exercise this right by clicking on the “Do Not Sell My Personal Information – U.S.” link located at the bottom of our homepage or by submitting a request as described in the “Submission of Requests” section below.

**Right to Nondiscrimination. **

We will not discriminate against you if you exercise your privacy rights under any applicable privacy law, including by:

  • Denying you goods or services.
  • Charging you different prices or rates for goods or services, including through granting discounts or other benefits, or imposing penalties.
  • Providing you a different level or quality of goods or services.
  • Suggesting that you may receive a different price or rate for goods or services or a different level or quality of goods or services.

We are permitted under applicable law to offer you certain financial incentives that can result in different prices, rates, or quality levels, which are related to your personal information’s value. Participation in a financial incentive program requires your prior opt-in consent, which you may revoke at any time.

Submission of Requests.

You may submit a request regarding your personal information by:

Calling us at 1-888-884-1491.

Emailing us at [email protected] – please provide your name, telephone number, and type of request (that is, a request for categories of information, a request for specific pieces of information, a request to delete, or a request to opt out the sale of your information).

What We May Need from You.

We may need to request specific information from you to help us confirm your identity and ensure your right to access your personal information (or to exercise any of your other rights). This is a security measure to ensure that personal information is not disclosed to someone who has no right to receive it. We may also contact you to ask you for further information in relation to your request to speed up our response.

Verifying Your Identity: To protect your privacy and security, we will take reasonable steps to verify your identity before providing your personal information and before deleting your information. Only you or someone legally authorized to act on your behalf may make a verifiable request related to your personal information. For example, if you make a request, we will ask you to confirm your name, email address, and/or other information we in our records to verify your identity, so that we can help protect your information.

Requests from Authorized Agents: You may designate an authorized agent to make a request for you. If you designate an authorized agent to make a request on your behalf, we may require you to verify your identity and provide the authorized agent’s identity and contact information to us.

Responses to Requests.

We will confirm receipt of your request within 10 business days of receipt and generally will respond to your request within 45 days of receipt. If we need more time to respond, we will inform you of the reason and we may take up to an additional 45 days to respond.

No Fee Usually Required.

You will not have to pay a fee to access your personal information (or to exercise any of the other rights). However, we may charge a reasonable fee if your request is clearly unfounded, repetitive or excessive. Alternatively, we may refuse to comply with your request in these circumstances.

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van Coothplein 39a

4811 ND Breda, Netherlands CoC: 60887737

VAT: NL854104379B01

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プライバシーポリシー の最終更新日: July 20, 2022
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